Szkoła Podstawowa w Szczepanowie

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Strony internetowej Szkoły Podstawowej w Szczepanowie

Szkoła Podstawowa w Szczepanowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strony internetowej Szkoły Podstawowej w Szczepanowie.

  • Data publikacji strony internetowej: 2011-09-01
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2011-09-01

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.

Treści niedostępne

  • * Flmy nie posiadają napisów dla osób głuchych
  • * Niektóre zdjęcia z wydarzeń nie posiadają pełnych opisów alternatywnych
  • * Mapa placówek medycznych nie jest dostępna

Wyłączenia

  • *Mapy są wyłączone z obowiązku zapewniania dostępności

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 2020-05-18
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 2020-05-18

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Renata Kutkiewicz.
  • E-mail: renata.kutkiewicz@srodaslaska.pl
  • Telefon: 713172226

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej w Szczepanowie
  • Adres: Szkoła Podstawowa
    Szczepanów
    ul.Średzka 14
  • E-mail: renata.kutkiewicz@srodaslaska.pl
  • Telefon: 713172226

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

*szkoła posiada podjazd dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich

*szkoła posiada parking z miejscem parkingowym dla osób niepełnosprawnych

*w budynku znajdują się schody łączące dwie kondygnacje

* na terenie szkoły obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt, z wyjątkiem psa przewodnika.